Info
Klacht
Sinds 2016 dient de zorgverlener volgens de wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (wkkgz) aangesloten te zijn bij een klachten- en geschillencommissie. Indien een therapeut niet aangesloten is bij een dergelijke commissie dan mag deze ook geen zorg verlenen. Deze wet is onder andere in het leven geroepen om de cliënt, u in dit geval, te beschermen tegen slecht functionerende therapeuten.
Onze therapeuten zijn allen aangesloten bij een klachten- en geschillencommissie. Mocht u een klacht hebben over een van onze therapeuten dan kunt u ons hiervan schriftelijk op de hoogte brengen.
U kunt uw klacht sturen naar info@hijamacuppingrotterdam.nl.
Na het indienen van uw klacht hopen wij dat met bemiddeling van Hijama en cupping therapie bio u en de therapeut in kwestie tot verzoening komen. Zo niet dan ontvangt u binnen 4 weken na het laatste contact, tussen u en Hijama en cupping therapie bio de contactgegevens van de geschillencommissie in kwestie.
Bij klachten dient een consument zich allereerst te wenden tot de ondernemer. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).
Wij zijn geregistreerd bij BATC – Beroepsorganisatie en kunt u daar ook terecht voor uw vragen.